Biuletyn Informacji Publicznej
Starostwa Powiatowego w Otwocku

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Elektroniczna Skrzynka Podawca (ESP)
  • Dziennik Ustaw Rzeczpospolitej Polskiej
  • Dziennik Ustaw Monitor Polski
  • Dziennik Ustaw Województwa Mazowieckiego
  • Związek Powiatów Polskich
  • Kontakt
  • Baza Aktów Własnych

Przejdź do: www.powiat-otwocki.pl

Treść strony

Kancelaria Adwokacka

Kontakt: ul. Górna 13, 05-400 Otwock, pok. 206

tel. (22) 600 7 118

email: radcy@powiat-otwocki.pl

Do zadań Kancelari Adwokackiej  należy w szczególności:

  1. opiniowanie pod względem prawnym projektów aktów prawnych wydawanych lub przygotowywanych przez zarząd, starostę i wicestarostę,
  2. bieżąca obsługa prawna zarządu i komórek organizacyjnych starostwa,
  3. opiniowanie projektów umów i porozumień, w tym długoterminowych lub zawieranych z kontrahentami zagranicznymi,
  4. nadzór nad stosowaniem i przestrzeganiem przepisów kodeksu postępowania administracyjnego,
  5. wydawanie opinii prawnych z zakresu działania organów powiatu,
  6. sprawowanie zastępstwa procesowego,
  7. bieżące informowanie zarządu oraz kierowników komórek organizacyjnych starostwa o obowiązującym stanie prawnym i jego zmianach,
  8. uczestniczenie w sesjach rady,
  9. prowadzenie rejestru spraw sądowych i opinii prawnych zespołu radców prawnych,
  10. wykonywanie nadzoru prawnego nad egzekucją należności starostwa oraz współdziałanie w podejmowaniu czynności w zakresie postępowania egzekucyjnego.

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 11928
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2022-09-20 15:30:47