Biuletyn Informacji Publicznej
Starostwa Powiatowego w Otwocku

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Elektroniczna Skrzynka Podawca (ESP)
  • Dziennik Ustaw Rzeczpospolitej Polskiej
  • Dziennik Ustaw Monitor Polski
  • Dziennik Ustaw Województwa Mazowieckiego
  • Związek Powiatów Polskich
  • Kontakt
  • Baza Aktów Własnych

Przejdź do: www.powiat-otwocki.pl

Treść strony

Mariola Gędzielewska:
tel. 22 600 72 10
email: rzecznik-konsumentow@powiat-otwocki.pl

Starostwo Powiatowe w Otwocku
ul. Komunardów 10
05-400 Otwock
Wejście D
pok. Nr 23

Godziny przyjęć interesantów:

  • poniedziałek od 8.00 do 16.45,
  • wtorek dzień wewnętrzny,
  • środa, od 8.00 do 15.45,
  • czwartek dzień wewnętrzny,
  • piątek od 8.00 do 14.45;

 

  1. Do zadań Powiatowego Rzecznika Konsumentów należy w szczególności:
    1. zapewnienie bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej w zakresie ochrony interesów konsumentów;
    2. składanie wniosków w sprawie stanowienia i zmiany przepisów prawa miejscowego w zakresie ochrony interesów konsumentów;
    3. występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów;
    4. współdziałanie z właściwymi miejscowo delegaturami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, organami Inspekcji Handlowej oraz organizacjami konsumenckimi;
    5. wytaczanie powództw na rzecz konsumentów oraz wstępowanie, za ich zgodą, do toczących się postępowań w sprawach o ochronę interesów konsumentów;
    6. wykonywanie innych zadań określonych w ustawach lub w przepisach odrębnych, w tym występowanie w charakterze oskarżyciela publicznego w sprawach o wykroczenia na szkodę konsumentów.
  2. Obsługę organizacyjną Powiatowego Rzecznika Konsumentów zapewnia Wydział Organizacyjny i Spraw Społecznych.

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 9694
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2023-06-01 12:59:49