Radca Prawny Mateusz Trzaskowski
Kontakt: ul. Górna 13, 05-400 Otwock, pok. 206
tel. (22) 600 7 118
email: radcy@powiat-otwocki.pl
1. Do zadań stanowiska ds. obsługi prawnej należy:
1) stałe doradztwo prawne w zakresie rozwiązywania problemów prawnych związanych z bieżącą działalnością wydziałów Starostwa Powiatowego w Otwocku;
2) udzielanie porad prawnych, konsultacji prawnych i udzielanie opinii prawnych w zakresie stosowania prawa w odniesieniu do wykonywanych przez powiat zadań;
3) opiniowaniu projektów umów, porozumień, uzgodnień, pism i innych dokumentów oraz uczestnictwo w negocjacjach nad ich tworzeniem;
4) opiniowanie projektów udzielanych pełnomocnictw i upoważnień;
5) opiniowanie dokumentacji przygotowanej w oparciu o przepisy ustawy – Prawo zamówień publicznych;
6) udział w negocjacjach warunków umów i porozumień zawieranych przez Powiat Otwocki i Starostę reprezentującego Skarb Państwa, opiniowanie projektów tych umów i porozumień;
7) współdziałanie w zakresie regulacji stanów prawnych nieruchomości Powiatu i Skarbu Państwa;
8) informowanie Zarządu Powiatu o zadaniach powiatu wynikających z nowych lub znowelizowanych przepisów prawnych, informowanie o zmianach w przepisach prawnych;
9) udzielanie wyjaśnień i porad prawnych dotyczących interpretacji i stosowania przepisów prawnych;
10) wykonywanie innych czynności według potrzeb Zamawiającego związanych ze świadczeniem usług prawnych;
11) wykonywanie zadań powierzonych przez przełożonego wynikających ze specyfiki pracy w danej komórce organizacyjnej