Biuletyn Informacji Publicznej
Starostwa Powiatowego w Otwocku

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Elektroniczna Skrzynka Podawca (ESP)
  • Dziennik Ustaw Rzeczpospolitej Polskiej
  • Dziennik Ustaw Monitor Polski
  • Dziennik Ustaw Województwa Mazowieckiego
  • Związek Powiatów Polskich
  • Kontakt

Przejdź do: www.powiat-otwocki.pl

Treść strony

Dyrektor: Józef Michałowski

Kontakt: ul. Komunardów 10, 05-402 Otwock-Świder, Wejście A
e-mail: jmichalowski@powiat-otwocki.pl

Wydziałem kieruje Dyrektor.

Do zadań wydziału należy w szczególności:

  1. W zakresie administracji architektoniczno-budowlanej:
    1. sprawowanie nadzoru i kontroli nad przestrzeganiem przepisów prawa budowlanego;
    2. przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych i innych pism w sprawach określonych ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane oraz przepisami szczególnymi;
    3. sprawowanie kontroli posiadania przez osoby wykonujące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie uprawnień do pełnienia tych funkcji;
    4. wydawanie zaświadczeń z zakresu prawa budowlanego
    5. dokonywanie czynności kontrolnych przy wykonywaniu obowiązków określonych przepisami prawa budowlanego;
    6. opiniowanie i uzgadnianie spraw z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego dot. administracji architektoniczno-budowlanej.
    7. uczestniczenie, na wezwanie organów nadzoru budowlanego, w czynnościach inspekcyjnych i kontrolnych oraz udostępnianie wszelkich dokumentów i informacji związanych z tymi czynnościami;
    8. wydawanie zezwoleń na realizację inwestycji drogowych jako organ administracji architektoniczno-budowlanej w porozumieniu z wydziałem geodezji i kartografii oraz wydziałem gospodarki nieruchomościami.
  2. W zakresie czynności rejestracyjnych, sprawozdanych i materialno-technicznych
    1. prowadzenie rejestru wniosków o pozwolenie na budowę i decyzji o pozwoleniu na budowę i innych rejestrów wymaganych przepisami szczególnymi oraz bezzwłoczne przekazywanie właściwym organom kopii decyzji, postanowień i zgłoszeń wynikających z przepisów prawa budowlanego;
    2. sporządzanie sprawozdań statystycznych;
    3. przechowywanie dokumentów związanych z realizacją zadań wydziału;
    4. obsługa materialno-techniczna i organizacyjna pracowników wydziału;
    5. obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej do wydziału.

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 13473
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2019-05-06 08:48:53